1 Aralık 2011 Perşembe

kakao şantili kek

hepinize günaydınlar ve mutlu sağlıklı bir gün diliyorum arkadaşlar.bugunde sizlere kek tarifi vermeye devam ediyorum.geçen hafta ilk defa şantili keki denemek istedim.baktım evde kakaolusu kalmış.hadi bakalım öyle olsun dedim ve kakaolu şantili keki yaptım.beklediğimden daha güzel bir kek oldu.yumuşacık ve browni tadındaydı.bence denemeyenler mutlaka denesinler derim.buyrun bakalım şantili kekimizin tarifine.






malzemeler:
3 yumurta
1/2 su bardağı tozşeker
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı süt
1 poşet kakaolu krenşanti
1 pk kabartma tozu
un
yumurta ve tozşeker köpük köpük olana kadar çırpılır.sıvıyağ süt ve kakaolu şanti toz olarak ilave edilir ve çırpılır.en son un ve kabartma tozu elenerek hamura ilave edilir ve borcama dökülür.180 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.
not:ben kalıpta kek çok sevmediğim için genelde tepsi kekleri yaparım ama isteyen kalıpta deneyebilir.



Hiç yorum yok: