9 Aralık 2011 Cuma

papatya dan marmelatlı pastane kurabiyesi

hepinize günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum. bugunde sizlere blogunda güzel bir etkinlik düzenleyen sevgili arkadaşım PAPATYA nın tariflerinden biri olan marmelatlı kurabiye nin tarifini vermek istiyorum.şimdiye kadar denemeyen varsa mutlaka denesin derim.harika bir lezzet.orjinal tarif için lütfen tıklayınız.
http://papatyaprenses.com/2011/01/marmelatli-pastane-kurabiyesi.html

malzemeler:
1pk margarin(yumuşamış)
1 yumurta
1 vanilya
1 pk kabartma tozu
aldığı kadar un
tarifte yoktu ama ben 2 yemek kaşığı pudra şekeri ekledim.
un hariç tüm malzemeler karıştırılır.azar azar un ilave ederek yumuşak bir hamur yapılır.hamurdan uzun parmak gibi şekil yapılıp tepsiye dizilir.(ben tırtıl kalıp kullandım)180derece fırında pişirilir ve soğumaya bırakılır.
sosu:
1 su bardağı süt
5yemek kaşığı tozşeker
1tatlı kaşığı nişasta
1 yemek kaşığı kakao
hindistan cevizi(en son süslemeye)
içi:istediğiniz bir marmelat
sos malzemeleri bir tencereye alınır ve ocakta karıştırılarak pişirilir.pişen sos ılımaya bırakılır.soğuyan kurabiyelerin arasına marmelat sürülerek ikisi yapıştırılır.daha sonra bu kurabiyelerin ucu çikolata sosuna batırılıp hindistan cevizine bulanır.
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: