21 Aralık 2011 Çarşamba

tavada ıspanaklı puf puf börekler

tüm arkadaşlarıma ve izleyicilerime günaydınlar diliyorum.gününüz mutlu huzurlu ve sağlıklı geçsin dileklerimle bugün sizlere kolay ve lezzeti bol bir tarif vermek istiyorum.herzaman söylediğim gibi ben hazır mayalı ekmek hamuru kullandım ama siz evde normal mayalı hamur hazırlayabilirsiniz.






malzemeler:
1 hazır ekmek hamuru
içi:ıspanak,tuz,pulbiber ve az karabiber
kızartmak için sıvıyağ
ekmek hamuru hafif un serpilmiş tezgahta çok ince olmayacak şekilde açılır.bardak veya kalıpla yuvarlaklar kesilir.
ayıklanmış ve yıkanmış ıspanak incecik doğranır ve tuz pulbiber ve karabiber ilave edilerek karıştırılır.
kalıpla kesilen hamurların birine ıspanak konulur ve diğer parça üstüne kapatılır.bu şekilde hazırlanan hamurlar kızgın yağda kızartılır.
afiyet olsun.

benim kullandığım kalıplar

Hiç yorum yok: