30 Ocak 2012 Pazartesi

HEDİYE ETKİNLİĞİM VAR

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime selamlar  gönderiyorum ve mutlu ,sağlıklı ,huzurlu bir hafta diliyorum.daha önceki günlerde sizlere ehliyet kursuna gittiğimi yazmıştım.yazılı sınavdan sonra şükür ki direksiyon sınavınıda verdim..ehliyet sınavını geçersem hediye etkinliği yapmayı istiyorum diye daha önceden sizlere  yazmıştım.nihayet artık bu sınavı atlattığıma göre etkinliği yapabilirim diye düşündüm ve naçizane bir hediye paketi hazırladım.aşağıdaki hediyelerin hepsi bir kişiye gidecek.etkinliğime hepinizi bekliyorum.
gelelim şartlara:
1.izleyicim olmak
2.blogda ve facede duyurmak
3.bu postun altına yorumla beraber katıldıklarını belirtmek
gelelim hediyelerimize

avondan gliserinli el kremi
göz makyaj temizleyici
mor göz kalemi
makyaj çantası
ve çok güzel bir takı seti


takı seti kolye,bileklik ve küpeden oluşmaktadır.

Hiç yorum yok: