10 Şubat 2012 Cuma

MİM ve MİM

tüm arkadaşlarıma iyi akşamlar  ve sağlıklı huzurlu mutlu günler diliyorum.geçen hafta sevgili  arkadaşım SEVDALI TATLAR  beni mimlemişti.bende kendisine teşekkürlerimi iletip hemen cavaplıyorum.

1.SENCE ÇOK ANLAMLI BİR SÖZ
hayatta tesadüfler yoktur.

2.MAKYAJINDA OLMAZSA OLMAZIN
siyah göz kalemi

3.UYGULADIĞIN GÜZELLİK TÜYOSU
düzenli beslenmek

4.EN SEVDİĞİN ÇİÇEK
papatya

5.NEFRET ETTİĞİN BİRŞEY
kibir

6.EN SEVDİĞİN İLTİFAT
çok genç görünüyorsun:)))))

7.FAVORİ KİTABIN
yemek kitaplarının hepsi

8.SANA GÖRÜNÜŞ OLARAK YAKIN BULDUĞUN ÜNLÜ
ben değil ama arkadaşım hep ESRA ÖZMENe benzetir.meraktan dikkatli baktım.gerçekten benziyoruz.

9.HERKESİN SEVDİĞİ AMA SENİN SEVMEDİĞİN BİR ÜRÜN
convers ayakkabılar(hiç sevmiyorum hiçççç)

10.ŞU AN EN ÇOK ALMAK İSTEDİĞİN  KOZMETİK ÜRÜNÜ
allık

veee gelelim ikinci mimimze sevgili arkadaşım SEVİL in göndermiş olduğu mimide cevaplamak istiyorum.konu BABALAR VE KIZLARI
aslında bu mimi nasıl cevaplıyacağımıda bilmiyorum.benim babam hayatta değil.hayatı boyunca bizim için çalışmış,bir gün bile kendini düşünmemiş .hayatın yorgunluğunu daha fazla taşıyamayıp 58 yaşında vefat etmiş. babam.
mekanın cennet olsun babam.

Hiç yorum yok: