12 Nisan 2012 Perşembe

YENİ BİR MİM

tüm arkadaşlarıma günaydınlar ve sağlıklı mutlu bir gün diliyorum.iki gün öce sevgili arkadaşım HEDEN beni mimlemişti.mimin konusuda çok ilginç olduğu için hemen cevaplamak istedim .buyrun bakalım.

1.yemek olsaydım hangi yemek olurdum.
kesinlikle köfte olurdum.köftenin hertürlüsünü çok severim


2.araba olsam hangisi olurdum.

tam benim istediğim gibi bir araba.

3.aylardan hangisi olurdun.
kesinlikle haziran.yazı çok seviyorum.haziranda tatilin başalngıcı benim için.



4.ayakkabı olsam hangisi olurdum

seviyorum mantar topuğu

5.kıyafet olsam hangisi olurdum



tunik tarzı kıyafetleri çok seviyorum.

6.renk olsam hangisi olurdum
kesinlikle mavi.çok severim


7.hayvan olsan hangisi olurdum
akvaryumda balık olmak isterdim.her baktığımda onları hayranlıkla izlerim.



8.hangi müzik aleti olmak isterdiniz.

Hiç yorum yok: