29 Eylül 2012 Cumartesi

karışık sebze mücveri

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime sevgilerimi gönderiyorum.hafta sonu tatiliniz sağlıklı mutlu huzurlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle kahvaltı saatleri için güzel bir tarif paylaşmka istiyorum.

malzemeler:
2 kabak
2 haşlanmış patetes
1 tane havuç
yarım demet dereotu
1 kase beyaz peynir
2 yumurta
3 yemek kaşığı un
2 diş sarımsak
tuz,pulbiber
1 pk kabartma tozu
patetes,kabak ve havuç rendelenir ve derin bir kaseye alınır.dereotu,yumurta ,un peynir ve kabarta tozuda eklendikten sonra baharatlar ilave edilir ve karıştırlır.karıştırılın harç kaşık yardımıyla dökülerek kızgın yağda kızartılır.

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Bugün pişti olduk:) Bende de mücver var! Ellerinize sağlık ben de mücver tariflerime bir yenisini eklemiş oldum teşekkürler..Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık..Kızım için yapomak istiyorum..

Unknown dedi ki...

Canısı nasılda güzel olmuş ellerine sağlık öpüyorum...

Arzu Sözen dedi ki...

canım ellerine sağlık. mücverin her türlüsüne varım... süper görünüyor.

ilhan dedi ki...

Aslında ne kadar güzel bir atıştırmalıktır mücver ama nedense bizde çok yapılmaz. Bu günlerde çok değişik mücver paylaşımları çıkıyor. Ellerinize sağlık.

MAZES dedi ki...

ne güzel bu görüntü,ye beni diyor ..alamıyorum yaaaaa .Ellerine sağılık ,süper ...

huuuubakbi dedi ki...

çok severim ellerine sağlık .özellikle piknik deniz gibi yerlere giderken bizde çok yapılır mücver.ailecek bayılırız

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ohhh süper ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

e bu çok nefis olur, canım istedi şimdi, ellerine sağlık...

Magia da Inês dedi ki...

Receita saudável e deliciosa.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil
彡♪♫°¸.•♫°`

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Müjver hayranı olarak hayran hayran seyrediyorum nefis görüntüyü:)
Çokk severim çokk:)
Sevgiler...