14 Ekim 2012 Pazar

bir hamurdan 4 çeşit kurabiye

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz bir gün öncesinden daha mutlu ,huzurlu geçsin dileklerimle bu akşam sizlerle çok güzel bir kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum.aynı hamurdan birkaç çeşit kurabiye yapmak isterseniz buyrun bakalım sizler için bir kaç seçenek.


malzemeler:
1 pk margarin(oda sıcaklığında)
1 su bardağı sıvıyağ
1 pk vanilya
1 pk kabartma tozu
1 su bardağı pudra şekeri
aldığı kadar un
tüm malzemeler yumuşak bir hamur yapılır.hamurdan elde yuvarlak toplarr yapılır ve isteğe göre beyaz haşhaşa,mavi haşhaşa,hindistan cevizine bulanır.ir kısmıda mantar kurabiye yapılır.
170 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.

19 yorum:

MERHABA dedi ki...

ellerine sağlık hepsi de harika görünüyor çayın yanında harika olur

siyah kuğu dedi ki...

Süpersin canım ya ben onları dört köşe ola ola yerim:)))
ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

Çok yaratıcı...Ellerine sağlık:)

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK. ÇOK GÜZELELR.

Canan Demirbağ dedi ki...

Harika olmuş,ellerinize sağlık..

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

sevdacım süpersin,tabak çok renkli gözüküyor elline sağlık

ZYNP dedi ki...

ellerine sağlık canım.süper görünüyorlar

Unknown dedi ki...

Canısı tam bir kurabiye şöleni olmuş
hepsi harika tabağı alıp kaçmaya karar verdim.Ellerine sağlık öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Canim ellerine saglik cok güzel görünüyor .

Sonu garanti tarifler dedi ki...

Çok iyi fikirmiş canım..Ellerine sağlık.Sevgiler..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canımcım harika ben bunları aldım oh sefam olsu.
seninde ellerine sağlık:)))

yemekdunyamm dedi ki...

gerçekten muhteşem bir tarif olmuş:) 1taşla 4 kuş misali ellerinize sağlıkk :)

Unknown dedi ki...

Sevda hanımcım hangisinden alırsanız diyorsun yani ben haşhaşlıdan aldım 1 tane canım eline sağlık sevgiler.

Unknown dedi ki...

Bende haşhaşlısından alırım yaa..:))
Çayımda hazır demlenmişken negüzel olur..
Ellerine sağlık canım..

huuuubakbi dedi ki...

tariflere bayıldım ellerine sağlık herşey çok güzel gözüküyor.

pembe kekik dedi ki...

Mantar kurabiyeyi özlemişim.Ellerine sağlık canım. Sevgiler.

ilhan dedi ki...

Bu şekilleri elle mi veriyorsunuz böyle muntazam ve hepsi aynı boyda. Süper ya, ellerinize sağlık.

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Bunların hepsi birbirinden güzel görünüyor..Çayın yanına hangisini alsam acaba:)Bu arada seni mimledim.Kabul edersen sevinirim..Bilgi benim blogda..Sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Çok güzel olmuş.
Bir çok alternatifi olması da ayrıca güzel.
Sevgiyle kal.