31 Ekim 2012 Çarşamba

kase de susamlı kek tarifi

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bu akşam sizlerle kolay ve değişik bir kek sunumunu paylaşmak istiyorum.değişik sunumda kek yapmak istiyorsanız birde kase de deneyin.inanın pişman olmayacaksınız.

malzemeler:
3 yumurta
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı süt
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 portakal- limon kabuğu rendesi
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
aldığı kadar un
kek hamuru hazırlanır.fırına dayanaklı kaselerin içi yağlanır ve bolca susam ekilir.kaselerin yarısına kadan kek hamuru konur.kaseler fırın ızgarasına dizilir ve 170 derece fırında pişirilir.ters çevrilerek servis yapılır.
afiyet olsun.

18 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

keke susam katmayı bende seviyorum...
seninkide çok güzel görünüyor...
ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Arkadaşım bu ne güzellik...Ellerine sağlık..

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık Sevdam değişik gerçekten..

Şepşeker dedi ki...

Çok güzel görünüyor , ellerinize sağlık !

Unknown dedi ki...

Susamlı kek ne hoş olmuştur.
Uzun kış gecelerinde annem de tepsiye döküp,üzerine serpiştirirdi,çok severdim.
O günlerin anısına şimdi kalkıp bir tepsi kek dökmek vardı ya, fena yorulmuşum,inşAllah başka zamana:)
Afiyet şifa olsun..

umutluhayat dedi ki...

susama bayılırım zaten kimbilir keke ne kadarda yakışmıştır.ellerine sağlık arkadaşım...

Unknown dedi ki...

eline sağlık canım kasede kek yapmak iyi fikirmiş. ayrıca bak aklıma ne geldi. bu şekilde keki yapacaksın arasını kat kat kesip krema tarzı şeyle pasta haline getireceksin kesmeye daha iyi gelir herhalde. deneyince seninle de paylaşırım sonucu kısmetse. kal sağlıcakla...

Unknown dedi ki...

Canısı nefis olmuş ellerine sağlık alıp kaçıyorum öptüm...

ebru dedi ki...

Ellerine sağlık. Değişik bir sunum olur misafirler için.

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Tek kişilik kekler..Dilimleme derdi yok..Ohh misss.Ellerine sağlık canım..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Muffin kalibi yerine kase ha..buda guzel bir fikir....ellerine saglik..

Unknown dedi ki...

Kasede kek ne güzel hem değişik .ellerinize sağlık

MAZES dedi ki...

bugün bakıyorum arkadaşlarım keke yönelmiş,ben de bu sayıda,ellerine sağılık canım.

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Ben de bu kaselerde keke bayılırım, çünkü kekin kenarını severim.Bu şekilde de her yanı kenar oluyor :)
Ellerine sağlık canım, sevgiler..

Unknown dedi ki...

Sevda hanım şık duruyor....fincanda yapmışlardı hatta denemek istiyordum çok kısmet olmadı ama kasede hoş fikir...tombul tariflere katılıyorum arasına krema pasta olur....bende deneyeceğim....susama bayılırım....sevgiler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Yanına tavşan kanı çayla ne güzel yenir..

durutarifler dedi ki...

Bayılırım susamlı herşeye.
Bu tarif de hem kolay hem de güzel görünüyor.
Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

ilhan dedi ki...

Çok değişik görünce krem karamel zannettim ama kekmiş.:)) Bugünlerde herşeyi değişik görüyorum. Emel hanımın sosunu karnıbahar, mazesin krem karamelinin malzemelerini eksik görmüştüm, şimdi de bu. Ellerinize sağlık.