9 Ekim 2012 Salı

meyve soslu su muhallebisi

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle lezztli ve güzel bir tatlı tarifi paylaşmak istiyorum.sütlü tatlı sevenlerin denemesi dileğiyle buyrun bakalım.



malzemeler:
3 su bardağı süt
2 su bardağı su
1 çay bardağı toz şeker
2  yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı un
1 pk hazır meyve sosu
tencereye nişasta ve su alınır.su ve süt yavaş yavaş eklenerek karıştırılır.toz şekerde eklendikten sonra karıştırarak kısık ateşte koyulaşana kadar pişirilir.
pişen muhallebi suyla çalkalanan borcama dökülerek soğumaya bırakılır.
dilimlendikten sonra hazırlanan meyve sosuyla servis yapılır.
afiyet olsun.

15 yorum:

füsun dedi ki...

merhabalar bloğunuza her girdiğimde ziyaretçi sayısına hayran kalıyorum daha önce blogcuda iken ziyaretçi sayım günlük 3000 e ulaşıyordu ama blogspota geçtikten sonra ziyaretçi sayım çok azaldı buna çok üzülüyorum siz ziyaretçi sayısını artırmak için özel birşeyler yapıyormusunuz merak ettim bol ziyaretçili bol yorumlu günler diliyorum hoşcakalın

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

ellerinize sağlık. sevgiler. afiyetle...

Burcu Kayhan dedi ki...

Nefis bir tatlı olmuş, canım ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel gözüküyor..

Arzu Sözen dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefis bir tatlı.afiyet bal şeker olsun....:)

çeşnici Handan dedi ki...

Nefis olmuş akşam akşam imrendim ellerine sağlık canım.

ihlamurcum dedi ki...

Çok hafif olmuş, ne güzel.Akşam yemek davetlerine hafif tatlı isteyenlere uygun.Elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Canısı ellerine sağlık öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Canısı ellerine sağlık öpüyorum.

Rosita Vargas dedi ki...


¡Qué bella propuesta! abrazos y abrazos.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

biz üzerine pudra şekeri ve gül suyu döküyoruz:))çocukluğumun tatlısı
sevgiler

Mutfak Dili dedi ki...

Ne olursa olsun muhallebili tatli olsun guzel oluyor ner turunu severim..
Eline saglik olsun canim
Afiyet bal seker olsun
Sevgiler..

tosbagalar dedi ki...

Ödülün var canım alırsan sevinirim

herşey seninle güzel... dedi ki...

Su muhallebisi dendi mi çocukluğumda giderim.annem çok yapardi.bizde süt kullanilmazdi ama sadece suyla.bir de gulsuyu mutlaka. Bizim mutfakta da pisme zamanı gelmiş galiba...ozlem duydum .

MERHABA dedi ki...

su muhallebisini çok severim.Çok hoş görünüyor ellerine sağlık