10 Ekim 2012 Çarşamba

yalancı kumpir ve ödülüm

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.günleriniz sağlıklı mutluluk içinde geçsin dileklerimle bu akşam sizlerle çay saatleri için şık  sunum lu ve harika lezzetli bir tarif paylaşmak istiyorum.patetesli tarifleri sevenler mutlaka denemenizi öneririm.
ayrıca sevgili blog arkadaşım TOSBAGALARR beni çok güzel bir ödüle layık görmüş.kendisine çok teşekkür ediyorum ve bu ödülü tüm blog arkadaşlarıma armağan ediyorum.

malzemeler:
4-5 tane haşlanmış patetes
1 kavonoz garnitür
3-4 tane kaornişon turşu
yarım demet dereotu
ketçap,mayonez
limon,tuz,karabiber,zeytinyağ
haşlanmış patetesler sıcakken ezilip püre yapılır.püreye az tuz,karabiber,zeytinyağ ve limonsuyu eklenip karıştırlır.hazırlanan harçtan avcumuzda yuvarlayıp top yapılır ve ortası oyularak açılır.
garnütür süzülür ve bir kabın içine alınır.içine doğranan turşu ve dereotu eklenip karıştırılır.pateteslerin içine doldurulur.
pateteslerin üzerileri ketçap ve mayonezle süslenip servis yapılır.
afiyet olsun.



tüm blog arkadaşlarıma hediyem olsun.

14 yorum:

ilhan dedi ki...

Patatesin dayanılmaz çekiciliği. Zaten her halini severim, bir de böyle malzemekerle iyice cezbediyor. Ellerinize sağlık.

*mehtap dedi ki...

teşekkür ederiz canım.Salatan da harika görünüyor..

fuat gencal dedi ki...

Ödülünüz için tebrik ederim. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve güzel bir görüntüsü var.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Canısı ellerine sağlık.Çağkan'ım pata
tesin her haline aşıktır 3 öğün ver hayır demez:)))Öpüyorum...

LeylaK dedi ki...

Çok lezzetli oluyor ben de deniyorum..Çok hoş :)

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

ellerine sağlık canım..olsa da yesek:))sevgiler

Ferkay dedi ki...

Bayılıyorum kumpire yalancı da olsa.
Ellerine sağlık canım.

baharatlı tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar ödülün için de tebrik ederim.

Unknown dedi ki...

Caım ödülün için tebrikler,kumpirede bayılırıııııım..
Ellerine sağlık.
Nefiss görünüyor.

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyuor ellerine sağlık hemde çok pratik.e kumprie bayılırım ben

Banu dedi ki...

Hımm nefis görünüyor ellerine sağlık tatlım.
Ödülün hayırlı olsun sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Sevda Hanım nasılsınız siz bana gelmeyince sizi merak ettim buarada sağlığınız umarım iyidir.Kumpire bayılırım bende evde çok yapıyorum ama ben yayıyorum tepsiye bu yaptığınızın aynısını yengem yazın yazlıkta yapmıştı...tadı güzeldi elinize sağlık...sevgiler

esrabetul dedi ki...

olsa da yesekkkk

esra betül

ZYNP dedi ki...

ödülün için tebrikler canım.kumpire daha doğrusu patatesin her haline bayılıyorum. ellerine sağlık