28 Mart 2013 Perşembe

garnitürlü kırmızı biber salatası

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı ,mutlulukla geçsin dileklerimle bugün sizlerle nefis bir salata tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde benim gibi salata sevenlerdenseniz bu salatayı mutlaka denemenizi öneririm.

malzemeler:
közlenmiş küçük küçük doğranmış kırmızı biber(gözkararı)
1 kase haşlanmış bezelye
1 kase doğranmış kornişon turşu
1 kase haşlanmış doğranmış havuç
sarımsaklı süzme yoğurt
tuz,zeytinyağ
tüm malzemeler sarımsaklı süzme yoğurtla karıştırılır.içine tuz zuytinyağ eklenerek servis tabağına alınır.üzerine nane ve biber ekerek servis yapılır.
afiyet olsun.


19 yorum:

Unknown dedi ki...

Canısı sende salata bende salata:))El
lerine sağlık nefis olmuş öpüyorum...

tatlı sefam dedi ki...

salatayı severım not aldım deneyeceğım

nevininyemekleri dedi ki...

Cok severim cok lezzetli bir salata ellerine saglik canim :)

Gurme Şirine dedi ki...

salatalara hiç hayır diyemem :)
ellerine sağlık canım...

ZYNP dedi ki...

kırmızı biberi her hali ile severim.ellerine sağlık canım

MAZES dedi ki...

of,of,yeme de yanına yat...canım ,ellerine sağılık.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

nefis tek kelimeyle harika ağzım sulandı vallahi

marifet ellerimizde dedi ki...

HARIKA OLMUS...CAMNIMMMMMMMMMMM AMA BEN ALTTAKI LOKUMLARA DA BITTIM ELLERINE SAGLIK..SUPERSIN SEN...

kalpkurabiye dedi ki...

misss misss:)
ellerine sağlık ablacımm:)
çok öpüyorumm:))

Banu dedi ki...

Nefis bir salata olmuş ellerine sağlık sevgilerimle..

sekermutfagimiz dedi ki...

Eline sağlık canım nefis olmuş,zaten közlenmiş biber varsa o salata muhteşemdir.Sevgiler

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Kırmızı biberi çok seviyorum, eminim bu salata da çok güzel olmuştur. Ellerine sağlık canım

Ferkay dedi ki...

Mımmm salata hemde kırmızı biberli Sevdam ellerine sağlık Bayılırım..

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Bayılırım ben buna çok da sık yaparım ...
Ellerine sağlık nefissss olmuş...
Sevgilerimle...

Bak Bu Harika dedi ki...

of of görüntü beni benden aldı. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Değişik olmuş Sevda hanımcım...böreğin yanına kabul günlerinede güzel gider bu paylaşım için teşekkürler.sevgiler

vişnap dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık olsun salatacıyım ben de her çeşidini çok severim sevgilerimle .

Yeşim dedi ki...

bende senin gibi salata sevenlerdenim:)ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

köz bibere hiiç dayanamam her halini çook severim,garnitürlü denememiştim
ellerine sağlık :)