6 Aralık 2013 Cuma

HAVVA da güzel bir arkadaş toplatısı

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve hayırlı cumalar diliyorum.her gününüz sağlıklı,mutlu geçsin dileklerimle haftayı güzel bir arkadaş toplantısıyla kapatmak istiyorum.geçen hafta evine misafir olduğumuz arkadaşım havva nın bizler için yapmış olduğu birbirinden güzel lezzetleri sizlerde yapmak isterseniz buyrun bakalım.

masa hazırlanırken
patetesli ıspanak salatası(tarif gelecek)
yaşpasta

yaprak sarma

vişneli kurabiye

poğaça(tosun paşa hamuru)

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım afiyet şeker olsun hayırlı cumalar öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Herşey harika görünüyor. Poğaçalara bayıldım ne güzel kabarmışlar. Yapanların ellerine sağlık canım..

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Nefis bir menü Senin arkadaş toplantılarına da hayranım arkadaşlarında senin gibi maharetli Rabbim daim etsin Hayırlı cumalar canım

mutfağımdanesintiler dedi ki...

Nefis bir sofra olmuş. Elinize emeğinize sağlık. Tosunpaşa hamurlu poğaçaya bayıldım. Sevgilerimle :)

Ferkay dedi ki...

Hepsi birbirinde güzel afiyet olsun canım.

*mehtap dedi ki...

Hava'nın eline sağlık, sizlere de afiyetler olsun..

Arzu Sözen dedi ki...

ooooo.. hersey harika afiyetler olsunnn:-)

Limon çiçekleri dedi ki...

İsim çok ilginç:Tosun paşa hamuru:))Herşey o kadar güzel görünüyorki..ellerine sağlık.

vişnap dedi ki...

Hepsi çok güzel de yaprak sarmada aklım kaldı canımm afiyetler olsun.

Fatma Basaran dedi ki...

Harika lezzetler bunlar. Havva hanımın eline sağlık. Sofraya bereket, yiyenlere afiyet olsun. Sevgiler

Armina dedi ki...

Havva hanımın ellerine sağlık nefis yiyecekler hazırlamış. Salatayı merak ettim, farklı ve enfes görünüyor.

Adsız dedi ki...

Sunumuyla dört dörtlük leziz bir sofra, afiyet olsun. Güzel hafta sonlarına...

Mehmet Osman Çağlar

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Hepsi mukemmel gozukuyor afiyetlen yenmistir :))arkadasinin eline saglik..

Banu dedi ki...

Pasta ya bittim hepsi nefis de o bi başka geldi gözüme afiyet şeker olsun ellerinize sağlık sevgileirmle....