15 Ocak 2014 Çarşamba

SEMRA dan muzlu tavukgöğsü rulo tatlı

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle gün arkadaşım SEMRA nın  davet masasından bir tarif paylaşmak istiyorum.sizlerde arkadaşımın yaptığı bu güzel tatlıyı denemek isterseniz buyrun bakalım.

malzemeler:
1 lt süt
125 gr margarin
1 su bardağı un
1 su bardağı tozşeker
1 paket vanilya
1 pk kakaolu pötübör büskivi
2-3 tane muz
kakaolu pötübör büskivi rondoda un olacak şekilde çekilir ve kare fırın tepsisine boşluk kalmayacak şekilde serilir.
tencerede margarin eritilir ve içine un eklenerek kısık ateşte 10 dk kavrulur.kavrulan una süt e toz şeker eklenir ve  sürekli karıştırarak koyulaşana kadar pişirilir.koyulaşan muhallebi ocaktan alınır ve vanilya eklenerek mikserle 2-3 dk çırpılır.hazır olan muhallebi tepsideki büskivinin üzerine ince tabaka halinde büzkiviler görülmeyecek şekilde dökülür. 3-4 saat soğuması beklenir.
soğuyan muhallebinin kenarına bütün soyulmuş muz konur ve muhallebi rulo pasta şeklinde sarılır.
rulo uzun olacağı için ikiye kesilir ve 2 tane rulo tatlı elde edilir.buzdolabında 2-3 saat bekletilen tatlı muzla süslenerek servis yapılır.
afiyet olsun.





9 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım aldım bir dilim ;)

BAL TATLISI dedi ki...

hem kolay hem lezzetli.
arkadaşınızın ellerine sağlık

Özgen dedi ki...

Güzel ve lezzetli bir tatlı arkadaşının eline sağlık sevgile...

CANBOGAZDAN dedi ki...

ben de bu tarifi merak ediyordum, paylastigin icin sagol Sevda ablacim. opuyorum.

marifet ellerimizde dedi ki...

ellerine sağlık...harıka gorunuyor

vişnap dedi ki...

Canımmm ellerine sağlık epeydir yapmamıştım aklıma getirttin çok iyi oldu bu tarif afiyetler olsun sevgilerimle.

Arzu Sözen dedi ki...

afiyetler olsun canim yapaninda ellerine saglik..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım afiyet olsun öpüyorum...

Bak Bu Harika dedi ki...

Sevdim bu tarifi denemeliyim