8 Mayıs 2014 Perşembe

peynirli rulo poğaça

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve hayırlı cumalar  dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı mutlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle lezzetli bir poğaça tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde bu poğaçayı denemek isterseniz buyrun bakalım.

malzemeler.
2 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı soda
2 yemek kaşığı tozşeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 küp yaşmaya
aldığı kadar un
1 kase peynir
1 yumurta sarısı
ılık sütün içinde maya eritilir.içine sıvıyağ,soda,tozşeker ve tuz eklenerek karıştırılır.azar azar un ilave edilerek yumuşak bir hamur yapılır.hamurun üzeri kapatılarak mayalanması beklenir.mayalanan hamur merdaneyle açılarak peynir serpilir.paynirli hamur sarılarak rulo hamur yapılır.
rulo hamur 1 santim kalınlığında kesilir ve tepsiye düz şekilde dizilir.üzerine yumurta sarısı sürülerek mayalanması için bekletilir.
tepside mayalanan poğaçalar 200 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.


8 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımm ellerine sağlık şimdi olsa bir tane yerdim öpüyorum...

Sema'dan Lezzetler dedi ki...

Hayırlı cumalar canım bu poğaçalar çok nefis olmuş ellerine sağlık sevgilerimle..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

yumuş yumuş nasıl güzel görünüyo. ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Mrb özeverili ve başarılı çalışmalarınıza bayıldım.Benimde nacizane bir web sitem var ziyaretlerinizi bekliyorum. www.ig-org.com

kış güneşi dedi ki...

eline sağlık canım

BAL TATLISI dedi ki...

Denemeye değecek çok güzel bir poğaça olmuş ellerine sağlık

Pinarintarifdeftet dedi ki...

Canım ellerıne saglık...nefıs olmuşlar..anneler gununu kutluyorum sevgılerımı bırakıyorum..

vişnap dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.