2 Temmuz 2014 Çarşamba

garnitürlü patetes salatası

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime mutlu sağlıklı günler dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.bugün sizlerle güzel ve lezzetli bir salata tarifi paylaşmak istiyorum.bu güzel salatayı sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.

malzemeler:
3-4 tane haşlanmış patetes
2 tane haşlanmış havuç
1 kase haşlanmış bezelye
2 tane közlenmiş kapya biber
yarım demet maydonoz
yarım demet dereotu
tuz,zeytinyağı,limonsuyu
haşlanmış patetesler küp küp doğranır.üzerine doğranmış havuç,biber ve bezelyeler ilave edilir.dereotu ve maydonozda doğrandıktan sonra eklenir ve tuz,zeytinyağı ve limon eklenerek karıştırılır.



12 yorum:

sarkaç dedi ki...

Ne kadar iştah açıcı. Ellerinize sağlık

TuruncuTatlar dedi ki...

Ellerine sağlik canım iftarlik aldım birazini hayırlı iftarlar..

vişnap dedi ki...

Ohhhh miss misss ne güzel görünüyor canımmm eline sağlık afiyetler olsun.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Iyiki hatirlattin:)) uzun zamandir yapmamistim yarinki menumde bu tarif olacak:)) afiyetler olsun..

birincisin dedi ki...

Nefis,çok severim.Ellerine sağlık,selamlar..

zeymurancafe dedi ki...

patates salatası her ne zaman yapılsa severek yiyeceğim bir salatadır garnitürlüsünü de çok severim ellerine sağlık çok guzel gorunuyor

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Patates salatası harika görünüyor
Ellerinize sağlık
Sevgiler:)

ilhan dedi ki...

Patates salatası en sevdiğim salatadır. Çok da değişik malzemelerle yapmışsınız.Ellerinize sağlık.

Fatma Basaran dedi ki...

Eline sağlık canım. Hiçbir zaman hayır demiyceğim bir lezzet.hayırlı ramazanlar canım

dogada.blogspot.ru dedi ki...

boluda patats salatasına paşa pilavı diyorlar bir gün misafirliğe gittiğim ev sahibi paşapilavı yaptım dedi bende pilav gelecek diye beklerken salata geldi ama ben patatesi helede salatasını çok sevdiğim için hayal kırıklığı olmadı sadece çok şaşırdım ve öğrenmiş oldum serapçım ellerine sağlık ayrıca kutlarım dr otkerde kazanmışsın

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

Görüntü çok hoş, renkli renkli...yemesi de zevklidir, ellerinize sağlık...

Arzu Sözen dedi ki...

Rengarenk ne guzel gorunuyor ellerine saglik canim afiyet sifa olsun :)