18 Temmuz 2014 Cuma

nohutlu yaz salatası

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar hayırlı cumalar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı ,mutlu geçsin temennisiyle bugün sizlerle kolay ve lezzetli bir salata tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.


  • 6-7 tane salatalık
  • 1 büyük kase sarımsaklı yoğurt
  • 1 konserve kutu mısır
  • 1 kase haşlanmış nohut
  • Tuz, pulbiber
  • Salatalıklar kabuklarıyla rendelenir ve derin bir kaseye alınır. İçine haşlanmış nohut ve mısır eklenir.
  • En son sarımsaklı yoğurt ve tuz ilave edilerek karıştırılır. Servis tabağına alınan salata üzerine pul biber serperek servis yapılır.Nohutlu Yaz Salatası Tarifi Hazır. Afiyet olsun.


15 yorum:

sarkaç dedi ki...

Gerçekten de tam yaz için. Çok güzel, nohut kısmına bayıldım. Ellerinize sağlık

sarkaç dedi ki...

Gerçekten de tam yaz için. Çok güzel, nohut kısmına bayıldım. Ellerinize sağlık

sarkaç dedi ki...

Gerçekten de tam yaz için. Çok güzel, nohut kısmına bayıldım. Ellerinize sağlık

Bulbulunyeri dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Bu havalarda nasıl da güzel olur.
Sevgiyle kal.

Güloanne mutfakta dedi ki...

Ohhh mis mis bende nohutu bir salatada kullanırım.Salata daha doyurucu oluyor.Ellerine sağlık

muko dedi ki...

eline sağlık canım güzel olmuştur eminim
ben yoğurtlu değilde sebzeli olarak yapıyorum nohut salatasını ama bu şekliylede denemli
sevgilerrrr

yildiz dedi ki...

Nohut salatasini bol yesillikli yapiyorum,ama yazin icin cok güzel bir fikir.Ellerine saglik,
güzel bir haftasonu gecirmenizi diliyorum....

durutarifler dedi ki...

OOOO yaz günü nasıl da güzel gider
Elerine sağlık
Sevgiler

durutarifler dedi ki...

OOOO yaz günü nasıl da güzel gider
Elerine sağlık
Sevgiler

çatlakkafe dedi ki...

ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor

MAZES dedi ki...

buz gibi...mmmm...ellerine sağlık.

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Yaz için nefis bir salata olmuş serin serin ohh misss…
Yazdım aklıma en kısa zamanda bende yapıcam canım…
Ellerine sağlık afiyetler olsun…

Adsız dedi ki...

Yaz için değişik bir alternatif, ellerinize sağlık.

Mehmet Osman Çağlar

Unknown dedi ki...

oo bunu çok beğendim,yoğurtsuz yapıyordum böylede çok güzel ellerine sağlık :)

vişnap dedi ki...

Ahhh bana salata olsun başkada bir şey istemem ellerine sağlık tatlım ben de yoğurtlusunu deneyim bir ara.