16 Aralık 2015 Çarşamba

sucuklu kaşar peynirli milföy börek

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı mutlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle kolay bir tarif paylaşmak istiyorum.sizlerde denemek isterseniz buyrun bakalım.

milföy hamurları dondurucudan çıkarılıp yumuşaması için bekletilir.hamurdan tek parça alınır.iki köşe hariç resimdeki gibi kesilir.

resimdeki gibi kesilen hamurların kesik köşeler yer değiştirecek şekilde katlanır.


resimdeki gibi hazırlanan börekerin ortasına dilimlenmiş sucuk ve kaşar payniri rendesi konur.
200 derece fırında pişirilir.
afiyet olsun.


8 yorum:

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Börekler tam benlik olmuş. Harika görünüyorlar, ellerine sağlık canım.

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım birçok malzemeyle yaılacak güzel bir börek olmuş sevgiler

caferengigül dedi ki...

Nefissss, elinize sağlık.Kahvaltıya nasılda yakışır.Sevgiler.

sevdicann dedi ki...

Değişik bir sunum. .Ellerine sağlık

Bulbulunyeri dedi ki...

Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Sevgiyle kal.

lezzet-i mekan dedi ki...

Ellerinize sağlık. Sevgiler :)

Tarif Dunyam dedi ki...

Bu tarifin için yorum bırakmaya çalıştım ama bi türlü olmamaıştı sonra bilgisayarımın ekranı bozuldu değiştirdim nihayet yapamadığım yorum yazmaya geldim ellerine sağlık :)

vişnap dedi ki...

En çok sevdiğim börek milföy böreği hele birazda soğuğa yakın ılık oldumu yemelere doyamam.Eline sağlık canım afiyetle.