8 Aralık 2015 Salı

yoğurtlu semizotu yemeği

tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime günaydınlar ve hayırlı günler diliyorum.bugün sizlerle lezzetli bir sebze yemeği tarifi paylaşmak istiyorum.sizlerde bu yemeği denemek isterseniz buyrun bakalım.

malzemeler:
1 bağ semizotu
1 yemek kaşığı salça
1 çay bardağı bulgur
1 tane kurusoğan
az sıvıyağ
sıcak su
az tuz
1 kase sarımsaklı yoğurt

semizotu küçük dalları koparılmadan ayıklanır ve bol suda yıkanır ve süzülür.kuru soğan küçük küçük doğranır.tencereye az sıvı yağla beraber alınır ve kavrulur.kavrulan soğana salça eklenir ve 2-3 dakika daha kavrulur.kavrulan salçalı soğana yıkanmış süzülmüş semizotu ve yıkanmış bulgur eklenir.2-3 dakika daha kavrulan yemeğe üzerini geçemeyecek kadar sıcak su ve az tuz eklenir ve kısık ateşte pişirilir.
sarımsaklı yoğurtla servis tapılır.
afiyet olsun.




9 yorum:

Arzu Sözen dedi ki...

Eline emegine saglik canim sevgilerimi biraktim :))

*mehtap dedi ki...

oh elinize sağlık, güzel görünüyor.

sevdicann dedi ki...

Çok lezzetli oluyor biraz ıspanak tadı oluyor. Ben çok severim:)

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım en sevdiğim yemeklerden biridir üstelik çok da sağlıklı ve hafif sevgiler

birincisin dedi ki...

VİTAMİN DEPOSU HARİKA BİR YEMEK OLMUŞ.BEN BAZEN SULU ÇORBA OLARAKDA YAPARIM NEFİS OLUR.ELLERİNE SAĞLIK,SELAMLAR..

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Enfes görünüyor, ellerine sağlık canım.

Fatma Basaran dedi ki...

Kavurmasını da yaparım ben bunun bol soğan ve biberli falan. Çok ta severim,. Ellerine sağlık canım hayırlı cumalar :)

BAL ANNE dedi ki...

Genelde salatasini yaparim
Ellerine saglik

Deryayla Lezzetler dedi ki...

Canımmm çok severim semizotunun her halini ellerine sağlık öpüyorum...