29 Nisan 2016 Cuma

Çaylı Kurabiye Tarifi

Tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.Her gününüz sağlıklı,mutlu,huzurlu geçsin dileklerimle bugün sizlerle çok lezzetli bir kurabiye tarifi paylaşmak istiyorum.Sizlerde bu tarifi denemek isterseniz buyurun bakalım .

Malzemeler:
250 gram margarin
1 yemek kaşığı kuru çay
1 yemek kaşığı nescafe
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 tane yumurta
Aldığı kadar un
hindistan cevizi(üzeri için)

Oda sıcaklığında yumuşamış margarin derin bir kabın içine alınır.üzerine sıvı yağ,pudra şekeri ve yumurta eklenerek karıştırılır.
Kuru çay,nescafede eklenir.vanilya ve kabartma tozuda eklendikten sonra azar azar un ilave edilerek kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yapılır.
Hamurdan küçük yuvarlaklar yapılır.
Hazırlanan kurabiyeler hindistan cevizine batırılır ve tepsiye dizilir.
170 derece fırında pişen kurabiyeler soğuyunca servis yapılır.
afiyet olsun.









11 yorum:

Unknown dedi ki...

Kuru çaylı kek.. Çok farklı.. Denemeli mutlaka.. Ellerinize sağlık...

Tarif Dunyam dedi ki...

Ellerinize sağlık nefis görünüyor :)

Calimero dedi ki...

Ayyyy, bu saatte beni mutfağa sokucan yaaa! :D

Özgen dedi ki...

Eline sağlık canım çay ve kahve vazgeçilmezlerim arasında bu tarif de tam bana göre olmuş ama kuruçay nasıl oldu bilemiyorum içinde denemek isterim sevgiler

Calimero dedi ki...

Beni tekrar mutfağa sokacaksın yani... Bu kadar leziz görünen kurabiye olur da durulur mu yaaa :D

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

Deryayla Lezzetler dedi ki...

Canımmm eminim güzeldir ellerine sağlık öpüyorum...

Fatma Basaran dedi ki...

Kuru çay içinde çok hoş durmustur tadını da merak ettim şimdi ellerine sağlık canım

Bulbulunyeri dedi ki...

Çok değişik bir tarif olmuş. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

durutarifler dedi ki...

Çok çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

elinize sağlık.

butik pasta kurabiye malzemeleri uygun ucuz fiyatlar sitemizde.

www.pastacilikekipmanlari.com
www.pastacilikurunleri.com