19 Nisan 2016 Salı

KOLAY SÜTLAÇ

Tüm arkadaşlarıma ve ziyaretçilerime iyi akşamlar dileyerek sevgilerimi gönderiyorum.her gününüz sağlıklı,huzurlu ,mutlu geçsin temennisiyle bugün sizlerle güzel bir tarif paylaşmak istiyorum.sizlerde sütlaç seviyorsanız buyurun tarifimize



Malzemeler:
1 litre süt
1 su bardağı pirinç
1 su bardağı toz şeker
3 su bardağı su

3 su bardağı su ocakta kaynatılır.yıkanmış pirinç suya eklenir ve pirinçler haşlanıncaya kadar kaynatılır.

Pirinçler haşlanınca ocaktan alınır ve soğumaya bırakılır.
Soğuyan pirince süt ve toz şeker eklenerek tekrar ocakta pişmeye bırakılır.
Süt koyulaşınca ocaktan alınır ve kepçe yardımıyla kaselere doldurulur.
Soğuyunca isteğe bağlı tarçın serperek servis yapılır.
Afiyet olsun.


12 yorum:

Unknown dedi ki...

Sütlaca kim hayır diyebilir ki.. Ellerinize sağlık..

sibel özmen dedi ki...

Elinize sağlık ailece favori sütlü tatlımız bir kasesini aldım gidiyorum sevgiler...

Unknown dedi ki...

Her kesin sevdiği bir tatlı çok pratik
Ellerimize sağlık

Fincan Teyze dedi ki...

Sütlaçsız bir hayat düşünemiyorum. Bence en sağlıklı tatlılardan... Gönül rahatlığıyla çocuğuma da yedirebiliyorum.

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım en sevdiğimiz geleneksel tatlımız boltarçınlı nefis

Fatma Basaran dedi ki...

Geçen hafta bende yaptım gerçekten çok lezzetli oldu. seninde ellerine sağlık canım:)

vişnap dedi ki...

Sütlacı ben de çok sık yaparım bizim evin en çok sevilen lezzetlerinden eline sağlık canım afiyetler olsun..

Deryayla Lezzetler dedi ki...

Canım sütlaçı çok severim ellerine sağlık öpüyorum...

Benden Sofralarınıza dedi ki...

Çok severim ellerine sağlık canım nefis görünüyor.

caferengigül dedi ki...

Kesinlikle muhteşem, elinize sağlık.Sevgiler.

birincisin dedi ki...

Ellerine sağlık,bende bu şekilde pişiriyorum bu şekilde çok kişi pişirmiyor.su pirincin pişmesini sağlıyor ve süt çekmiyor pirinçler pişerken nefis oluyor.Sevgiler..

Nigar SARGIN dedi ki...

Bir kasede ben alayım canım pek severim ellerine sağlık öpüyorum :)